Energibrist.

Just nu sitter jag i soffan och bara... är. Gudomligt skönt.
Men det finns ett måste kvar för dagen. Eller ja, egentligen
två måsten då.
1. Fixa papprena som ska till försäkringskassan.
2. (Som egentligen var det jag först tänkte på) Färga håret.
Men jag känner bara... Bläh. Jag är så himla trött idag.

Cleo sover för tillfället, liksom sin far.
M är så söt, han har slocknat här i soffan. Om det hade
varit en dålig dag så hade jag blivit grinig för att han sover
när han har lovat att ta Cleo om hon vaknar. Men idag är
en bra dag, hittills, och då ser jag lösningar, inte problemen.
Vaknar Cleo när jag har färg i skallen, jaa, då är det ju bara
att väcka honom.

Haha, rätt självklart egentligen.

Jaja. Nu ska jag väl sätta igång.

Hejdå!


Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0