Fira mig?

Näej. Tror inte det blir något av det faktiskt.
Mitt humör är typ skit. Men jag har världens
sötaste Cleo i alla fall, som gör mig så lycklig
när hon ler mot mig!

Igår var jag och Cleo hos Hanna och hälsade
på. Det var jätteroligt att träffa både henne
och alla pojkarna.
Shit vad E och A har blivit stora! Jag satt ju
där och hade tårar i ögonen för att dom var
så himla fina och söta. (Tack alla hormoner som
gör att man grinar för minsta lilla!
)

I dag, eller ja, nu i helgen så hade jag ju tänkt
att vi skulle göra något riktigt mysigt och roligt.
Vad vet jag inte, men något i alla fall. För jag
fyller år på måndag, och vi har inte firat M
ordentligt heller, och han fyllde ju i oktober.
Nej, nu blev Cleo lite ledsen. Nappen har åkt
ur munnen.

För övrigt så har hon fått nån hosta, och så har
hon blivit snorig igen. Eller hon har varit det ett
tag nu, men det blev bättre under veckan.
Usch! Jag vill inte att hon ska bli sjuk!

Nej, nu ska jag nog försöka hitta något att äta.

Hejdå!

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0