Framsteg.

Vet ni?! Min dotter är så himla duktig!
Hon kan nu vända sig från rygg till sidan!
Det började hon med i söndags.
Jag blir så stolt så jag vet inte vars jag ska
ta vägen!
Min lilla bebis börjar bli stor!

Annars så har vi hängt med Sara, både igår
och idag. Mycket trevligt! Det är så roligt att
göra saker och träffa folk. Jag tror jag behöver
mer av sådant!

Imorgon kommer ju Ulli och hennes vän hem!
Underbart att få träffa henne igen! Saknar
den bruden väldigt mycket.

Jahapp. Borde väl kanske äta något. Men vad?
Jag hatar att försöka komma på vad vi ska äta.
För det jag vill äta, kan jag inte äta.

Nej, nu ska jag väl försöka fixa nån föda.

Hejdå.

Kommentarer
Sagt av: haniki

ska ni göra något på fredag dag? tänkte annars om ni ville komma hit en stund. mako var väl ledig då så han kanske kan skjutsa er? han är såklart välkommen han med men han kanske inte vill, haha.

vet inte när jag ska hinna leka annars den här veckan :( imorgon behöver jag plugga på dagen, och fredrik jobbar kväll. bög.

puss

2009-11-10 @ 19:29:09
Sagt av: Linda

Å, duktig hon är!

2009-11-10 @ 22:02:38
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0