Julpyntet åt helvete.

Ja. Usch vad ledsen jag är nu. Jag sitter faktiskt med
tårar i ögonen i skrivande stund. För en petitess. Ja.
Men ändå så betydelsefull för mig.

Jag tänkte ge mig på, att åtminstone, hänga upp en
julstjärna i vardagsrummet nyss. Men det gick åt
helvete. Det finns inget att hänga stjärnan i. Och jag
slår vad om att den inte ens funkar heller.
Så eftersom att inte det gick, så tänkte jag att jag
skulle, åtminstone, sätta upp en ljusstake i fönstret.
Men, liksom med julstjärnan, gick det åt helvete. Finns
inga lediga eluttag i fönstret där jag ville ha den. Och
sladde var ändå för kort.
Så nu skiter jag i det här. Det kommer ändå bli en kass
och stressig jul.
Och det känns som att jag inte ids anstränga mig med
den här ruttna lägneheten heller, eftersom att jag bara
vill här ifrån så fort som möjligt!
Så det blir nog inget julpynt i år.

Tur att Cleo är så liten, så hon inte minns vilken opyntig
jul vi hade 2009.

Men jag är ändå ledsen, för jag vill att hennes första jul
ska vara pyntig och mysig och lugn och rolig.

Jaja. Nu ska jag nog gå och lägga mig, så man får någon
sömn innan lillskruttan vaknar.

Hejdå.


Kommentarer
Sagt av: :*

ää häääää!

2009-11-28 @ 00:51:32
Sagt av: :*

men måste säga att det var ett jävla bra jobb med cirkeln

2009-11-28 @ 00:53:52
Sagt av: :*

Och tack för att jag får komentera ditt blogggrej, så nu ska jag inte skriva nån mer

2009-11-28 @ 00:56:08
Sagt av: :*

vad hette programet du gjorde cirken med? var det paint?

2009-11-28 @ 00:57:36
Sagt av: Linda

När ska ni flytta då?

Kram

2009-11-28 @ 08:34:32
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0