Kan det inte bli januari snart?!

Åh!
Längtar ihjäl mig tills vi flyttar! Jag vill bara
bort från den här lägenheten. Den är mörk
och trång. Dåligt planerad.
Men samtidigt är den ju mysig.

Men den nya... Åh den är så fin!
Stor och ljus och fin och fräsch! Med badkar
till&med!
När vi har flyttat så ska jag och Cleo bada
minsann!

Idag var vi på BVC. Herregud vad min underbara
växer! Hon är idag 10 veckor och 3 dagar.
Hon är 60 cm lång och väger 5640 gram.
Hela 10 cm längre än när hon föddes. Det går
så fort, så fort. Man hinner knappt med. Och
man hinner knappt njuta!



Annars så har dagen varit rätt jobbig, för jag
är väldigt trött... Och Cleo har varit ganska så
gnällig idag.
Just nu är M ute och går med henne i vagnen,
så jag får ladda batterierna lite. Jag har ju en
hel kväll och natt kvar, innan jag förhoppningsvis
får sova ett par timmar i alla fall.

Nu ska jag lägga mig en stund. Det behövs.

Hejdå!

 


Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0