När Cleo själv får bestämma!

Jaa, då blir det inte många timmars sömn på
nätterna inte.
Hon somnade ju bra igår kväll runt 18-tiden.
Sen vaknade hon runt 20-tiden och ville äta.
Sen sov hon en stund till. Sen runt 23-tiden så
tyckte hon att det var dags att gå upp. Men
både jag och M tyckte att hon skulle sova lite
till. Så först försökte jag övertala henne, men
icke. Och då försökte M övertala henne, men
det gick inte heller.
Så M gick och la sig, medans jag och Cleo var
uppe och nattsuddade.
Det var mycket gnäll, för Cleo var egentligen
väldigt trött, men det ville hon inte erkänna.

Runt 03-tiden dock, så gick hon med på att somna
i min famn.
Men idag vill hon inte heller sova. Inte så länge
det finns en möjlighet för hennes kära mor att
sova samtidigt i alla fall.

Hon lär ju somna på vägen till Bvc, som vi ska
till om en timma... Men då kan ju inte jag sova...
Busunge!

Jaja. Nu ska jag kika mina auktioner på tradera.
Hoppas någon har budat på nåt!
(Hanna lär känna igen typ allt där! (; )

Hejdå!

Kommentarer
Sagt av: Mizuki

Ah, ljuva sömnbrist. Eller inte.-_- Rekommenderar dvd-boxar med lättsmälta serier för sådana nätter. Jag känner mig iallafall lite piggare när jag åtminstone kan kolla på något (som inte är tv-shop) samtidigt som den lilla marodören håller mig vaken.

2009-11-02 @ 14:40:09
Sagt av: Mizuki

Förresten.. Jag ber om ursäkt om jag är ute och snurrar men jag tror att de orangea byxorna/shortsen kommer från mig och isf är de defintivt inte oanvända utan tvärt om, väldigt flitigt använda av Y under hennes första år och sedan använda av L hennes första sommar. Bara så att du vet. :)

2009-11-02 @ 15:50:25
Sagt av: bili

Har nu ändrat i annonsen! (:

2009-11-02 @ 16:07:23
Sagt av: haniki

funderade faktiskt också på de där orangea byxorna, haha :P hoppas du får det sålt

2009-11-02 @ 16:14:20
Sagt av: Mizuki

Vad bra! Nej, nej, det är snällt av dig att erbjuda men allting jag gett till Hanna har jag -gett- bort. :) Det är inget jag vill ha tillbaka. Att köpa nytt är alldeles för roligt. :P

Hoppas att du får allt sålt!

2009-11-02 @ 16:19:49

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0