-

Min älskade lilla Cleo.
Det vankas skriknatt här hemma...
Det är liksom inte nog med att hon gnäller och
skriker hela dagen, utan nu kör hon natt idag
också. Det är i och för sig inget ovanligt, men
jag är rätt slut efter nätterna som varit...
Jag hade ju hoppats på en bra natt, så man är
pigg och utvilad imorgon. Men det kan jag nog
glömma.

Just nu så pratar M med Cleo på skötbordet. Då
håller hon sig lugn en stund.
Men nu kom dom och satte sig i soffan. Och Cleo
är hela tiden på gränsen till skrik.

Jag tycker så synd om henne. Det kan ju inte vara
speciellt roligt att vara så missnöjd hela tiden varvat
med magont... Min stackars lilla bebis.

Och min och M's energi är på botten. Vilket resulterar
i dåligt humör, och jag har nära till gråten nästan
hela tiden.

Men sen så spricker hela Cleo's ansikte upp i ett
leende för ett par sekunder, och då smälter man och
börjar gråta av ren lycka.
Sen återgår det till det vanliga... Mer skrik.

Men hur jobbigt det än är, och hur slut hon än gör
oss, så tar kärleken över.

Min älskade lilla Cleo.


Kommentarer
Sagt av: ina

hej.. hjälp mig med en sak, vad e snyggast, blondin eller brunett?

2009-10-22 @ 14:52:49
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0