63 kr fattigare.

Jaap.
63 kr kostade mitt tandläkarbesök. Egentligen 663 kr, men
när man är mellan 20-30 så får man 300 kr i rabatt varje
år, och eftersom att jag inte gick till tandläkaren förra året
så hade jag 300 från förra året också. Alltså fick jag betala
63 kr idag.

Nästa gång blir det till att laga ett hål. Och då kommer det
kosta 650 kr. Inte så farligt, men det hade ju kunnat vara
värre.

Idag var vi även och lämnade kontraktet för lägenheten.
Så nu är den verkligen vår! Woho!
Och M sa att hans syster hade sagt att det eventuellt var
en som var intresserad av vår lägenhet. Och då även att ta
den tidigare. Hoppas det inte bara är ett rykte.

Annars så har jag sovit typ hela eftermiddagen och kvällen.
M har tagit hand om Cleo, så jag har fått vila mig. Det
behövdes verkligen. Och nu på kvällen har jag och Cleo
gosats i sängen tills hon somnade. Och nu sover hon så sött
i sin säng.
Hoppas hon gör det hela natten också. Förutom när hon vill
ha mat.

Nej, vilket tråkigt inlägg. Jaja.
Kanske blir roligare imorgon? Vem vet?

Hejdå.


Kommentarer
Sagt av: Maria

Jag har "frisktandvård", skitbra!

Jag betalar 75kr/mån och tillhör då folktandvårdens prioriterade patienter. Jag kan komma hur många gånger som helst och fixa "normala" grejer och det kostar inget per besök.



MIna visdomständer har krånglat jättemycket så jag fick komma typ 1gång/mån och då var det skönt att inte varje besök kostade 600 spänn! Nu ska jag få operera bort visdomständerna utan extra kostnad också=)

2009-10-17 @ 06:04:33
URL: http://readingmary.blogg.se/

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0