Change.

Blir tydligen inget biltittande alls. M ska istället ringa
banken och se om vi kan förlänga lånet på bilen och
på så sätt gå ner i kostnad.
Det låter som en bra plan tycker jag. För som sagt,
jag gillar ju peggan!

Östra Åsgatan ligger vid tågstationen.
Så det blir ju centralt och bra i så fall.

Just nu hänger Cleo på min mage och sover. Hon var
jättegnällig nyss, och jag misstänkte att hon var trött.
Mycket riktigt så var hon ju det.
Snart kommer hon vakna och vilja ha mat. Så jag
hoppas att jag hinner ligga steget före då.
Blir så mycket bättre då.

Bjuder på en MammaDotter-bild.



Japp! Osminkad och oborstat hår!

Nu ska jag nog försöka lägga ner skruttan, så jag kan borsta håret
och kanske till&med hinna slänga på mig ett litet ansikte.

Hejdå!

Kommentarer
Sagt av: jensilaijnen

Vill ni spara pengar så är väl inte lån någon lösning??? Köp en skruttig volvo, sälj av bilen och betala av lånet/n ni har istället!

2009-10-02 @ 14:33:54
Sagt av: Jag

Jens: Fast en skruttig volvo blir dyrare i drift och så vill man ju ha en säker bil nu när man har världens skatt åkandes i den.

2009-10-02 @ 15:52:01

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0