Dr. Brown.

Idag blev det inget biltittande. Vi tar det imorgon istället.
Men däremot pratade jag med mamma om lägenheten,
och vi ska titta på den imorgon kl 17. Spännande!
Hoppas den är fin och att vi faller pladask för den, för det
vore så skönt att få det lite större och förnyelse.

Köpte idag en Dr. Brown-flaska. Ska prova om det går
bättre för Cleo att äta ur den.
MAM-flaskorna funkar bra, men jag tycker det rinner lite
för snabbt ur dom, och som Hanna sa, dom läcker lite.
Eller alltså inte mjölk, den läcker lite vatten som fastnar
i skarvarna efter man haft den i vattenbadet när man ska
värma upp mjölken.

Köpte även Baby Semp Lemolac, så det finns hemma om
det inte finns någon mjölk urpumpad i kylen. Jag har liksom
inte hunnit pumpa upp ett lager än.

På tal om det så måste jag gå och pumpa nu igen.

Hejdå.

Kommentarer
Sagt av: haniki

ja exakt! hoppas dr brown funkar bra för er med.

våra grabbar åt också lemolac, det var bra för magarna vill jag minnas :)

2009-10-01 @ 21:53:08
Sagt av: haniki

oh, billigt och större är bra om man kan hitta :)

vad är det för lägenhet ni ska kolla på då?

jag är fett sugen på att flytta till nåt större, men vi är ju poor så..



loppisen är öppen lör & sön 10-14, om jag inte minns fel. det är i PRO-lokalen. den ligger typ bakom shell-macken, om man åker mot willys och sen svänger man av precis efter bron, så är det ett typ gult hus där, ligger röda garage intill vid vägkanten :)

2009-10-01 @ 21:55:26
Sagt av: Soppi.

Vad är det för lägenhet? (:



Haha, jadu, jag skulle också vilja veta vem som snott min klänning, men lär väl aldrig få veta.

Sist jag såg den var för typ en månad sen, då låg den på golvet i garderoben. ):



Hm.. Jag har i alla fall en klänning som är din vet jag. Och typ.. Två tröjor tror jag. Får kolla igenom klederna sen. (:

Possss.

2009-10-02 @ 07:32:08
URL: http://killiz.blogspot.com

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0