F*ck you!

Nej, ett namn gör inte ett piss. Jag skulle inte bry mig
mer om dina kommentarer om du skrev ditt namn.

Jag visste att jag skulle få den kommentaren!
Alltså att jag säger att amning är en privatsak, men ändå
skriver öppet om det.

Ja. Amning är en privatsak. Hur jag väljer att göra, skall
ingen ifrågasätta!
Men jag tycker ändå att jag ska få kunna skriva av mig om
det i min egen blogg.

Nu är det ju så att jag börjat amma igen, då jag inte vill ge
upp amningen. Jag ammar enbart. Ger inte ens på flaska
längre. Eftersom att nu behöver vi ingen amningsnapp längre
då Cleo lärt sig att greppa bröstvårtan. Och vi trivs båda två
med det.

Visst är det jobbigt med maten, och det blir inte så varierat.
Och jag räknar varje liten grej jag stoppar i mig.
Vi får se hur länge det går, utan att jag blir helt nere och sjuk.

Nu tänker inte jag sitt och försvara mig mot nån anonym, som
ändå inte har med saken att göra.
Det är ju trots allt mitt barn, mina tuttar, min kropp och min
hälsa det handlar om. Inte din.

Hejdå.


Kommentarer
Sagt av: Anonym

Jag hejjar på den anonyma i det här fallet. ja tycker att du överreagerar. å kanske vill ha uppmärksamhet. allt går bara man vill. så enkelt är det. och om du inte tål kommentarer. blogga inte på nätet.

2009-10-14 @ 02:09:35
Sagt av: Soppi.

Men shit.

Anonyma ftw.

Eller inte.

2009-10-14 @ 08:57:36
URL: http://killiz.blogspot.com

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0