Fixa mitt hår! Snälla?

Jaa, jag vill fixa till mitt hår.
Men jag klarar det inte själv. Så hjälp mig! Okej?

Det ultimata vore om någon vänlig frisör/frisörelev
vill utnyttja mitt barr! Men jag känner ingen frisör
eller frisörelev som behöver en hårmodell...

Det jag tänkt mig med mitt hår är att få tillbaka min
naturliga hårfärg. Typ.
I alla fall ljusare med ljusare slingor.

Så det jag måste göra är att bleka 2-3 gånger, minst,
för att sedan slänga i en färg + slingor. Har redan kollat
ut vilken färg och så.

Detta är färgen jag gärna vill ha:




Så snälla, hjälp mig!
Orkar inte ha skabbhår längre!

Hejdå!


Kommentarer
Sagt av: Maria

färgade du inte mörkt för inte så längesen?

2009-10-23 @ 09:54:34
URL: http://readingmary.blogg.se/
Sagt av: sweedy

jag kan hjälpa dig slinga ditt hår & klippa om du vill :) har t.o.m min mammas proffsklippsaker hemma :)

2009-10-23 @ 18:55:30

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0