Höstdag!

Jag har hela dagen, sen jag och Cleo gick upp,
tänkt gå ut och gå. Men det har liksom inte blivit
av. Vi har så mycket annat för oss, jag och Cleo.
Hon sover, då sitter jag här. Sen byts det blöja,
och efter det ska det ammas. Och efter det vill
Cleo gärna ligga på mitt bröst, eller på storkudden
brevid mig och titta och suga på nappen, för att
sedan somna om, och då på mig.

För tillfället hänger hon i bärselen och sover. Så
då får man lite mer gjort.
Eller ja... Jag har hunnit äta 2 mackor, och pratat
lite i telefon.

Nu håller hon dock på att vaknar till tror jag minsann,
så då börjar allt om!

Snart kommer M hem med en cola till mig. Och vet
ni hur mycket jag längtar?
Både efter M och colan såklart.

Tjingeling!
Hejdå!

Kommentarer
Sagt av: Anonym

Hur gammal är hon nu?

Jag tycker att vi precis fått bra rutiner och Noah är snart 6 månader.



Med oss är det bara bra, tror att det kan vara tändr på G men jag vet inte.

kram kram

2009-10-28 @ 17:46:05
Sagt av: Mizuki

Åh, vad fint det låter! Jag vet att vissa blir galna av det, men jag älskar bebistempo. :D

2009-10-28 @ 20:21:21
Sagt av: Erica

haha ja :D

fast under början av min graviditet var det så sjukt jobbigt, hade illamående ända fram tills vecka 20 (fast nu är det tillbaka igen) och så bodde jag lite halvt hos min pojkvän i köping då så vi åkte fram och tillbaks till köping och etuna varje dag :/



men bil är sjukt mysigt :)

2009-10-29 @ 07:48:45

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0