Moving.

Nu har vi varit och kollat på lägenheten.
Den var fin! Lagom stor och ganska bra planerad.
Köket var väl sådär, men han hade ju inte hunnit
städa så mycket sa han, så det var lite grejer här
och där, så man kunde som inte se hur vi kommer
ha det. Men det var verkligen inget fel på den!

Skitsnygg fondvägg i sovrummet. Svart med vita
stora mönster på.
Och i vardagstrummet så var den en snygg brun
fondvägg. Men den måste vi nog måla över till
någon mörkgrå nyans, för annars så kommer vår
röda soffa skära sig ordentligt. Synd tycker jag,
för jag tycker det var en snygg brun färg. Sådär
mörk varm och mysig.

I badrummet så är det badkar! I love! Och man kan
eventuellt få plats med en liten tvättmaskin.
Men tydligen så är tvättstugan nyrenoverad, och man
kan låsa in sin tvätt. Det finns tydligen också nästan
alltid tvättid, så det är great!

Vad finns det mer att berätta om den...?
Inte så mycket tror jag.
Eller jo! Han vill flytta så fort som möjligt, så håll
tummarna för att vi kan flytta redan till November!
Men jag tror inte det... Måste ju bli av med våran
lägenhet... Och det kanske inte är det lättaste, med
tanke på att det är privatägt, och dom inte tar vilken
hyresgäst som helst.
Men M ska prarta med sin far, så får vi hålla tummarna!

Jaa, det var väl det.
Nu ska jag gå och diska flaskor. Sen är det nog dags
för att pumpa lite skulle jag tro.

Bjuder på en fredagsmys-bild på mina älsklingar tagen med
webcamen alldeless nyss!



Nej, ska väl göra färdigt så det finns rena flaskor när Cleo vill äta.

Hejdå!


Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0