Oväntat!

Jag blir chockad av mig själv faktiskt, men jag fick
en otrolig lust att festa till det lite, nu när jag såg
Färjan!
Men jag känner mig ändå inte redo än. Jag är inte
redo för att lämna ifrån mig min lilla bebis.
Så då måste jag ju välja. Då väljer jag att vänta
med festandet ett tag till. För om jag skulle lämna
ifrån mig Cleo nu och gå ut och festa, så skulle jag
ändå inte kunna slappna av, och det skulle sluta
med att jag går hem kl 21 för att vara med henne.
Haha!

Jaja, festandet hinner jag med sen. Men Cleo's bebis-
tid kommer aldrig tillbaka!

Och vad är bättre än det här?

Haha! Jag ser typ besatt ut! Men det bjuderjag på!

Nu ska jag fortsätta titta på Hollywoodfruar.

Hejdå!


Kommentarer
Sagt av: haniki

jag tycker du ser lite kåt ut!

och ja vafan, festandet hinner du med :) gänget är ju kvar vetdu! men pliiz bli inte en sån mamma som inte kan lämna sitt barn ensam hemma med sin pappa, det är fan sick :( pappor kan! fast inte amma ;P

pusspuss!

2009-10-12 @ 21:52:23

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0