Sovmorgon.

Jag har världens bästa sambo! Han är underbar!
Eftersom jag har nätterna med Cleo, så tar M
mornar och förmiddagarna, så jag får sova ut
någorlunda på helgerna i alla fall.
För jag har ju Cleo kvällar, nätter, mornar och
hela dagarna på veckorna. Inget jag egentligen
har något emot, men man blir rätt sliten om man
inte får sova ut nån gång. Och speciellt när hon
skriker dygnet runt...
Men eftersom att jag har möjlighet att sova ut på
helgerna, så är jag inte sliten.

Nu är M ute och åker med Cleo. Och jag saknar
dom båda jättemycket. Jag hoppas dom kommer
hem snart!

Annars så har jag drömt att jag skällt ut personer
som jag är arg på i verkliga livet. Helt underbart
skönt! Synd att det inte var på riktigt. Men det
kommer nog tillfälle till det också.

Hejdå!


Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0