Värme!

Malin:
Vad glad jag blev av din kommentar! Tack för den!
Klart jag vet att det säkert finns andra i min ålder 
som inte super varje helg, men tyvärr har jag ingen
i närheten.
Eller jag har ju Hanna, hon har också barn, men hon
bor i Torshälla. Och eftersom att jag inte har nåt körkort
och det är lite bökigt för henne att packa ihop hennes två
grabbar, och på grund av smittorisken, så är det svårt
för oss att träffas bara sådär när vi känner för det.
Det krävs planering.
Synd att du verkar bo långt bort, annars hade vi kanske
kunnat bli vänner som hänger nyktra en lördagkväll. (;

Tycker det är roligt när mina läsare kommenterar!
Mer av sådant!
Jag brukar ju trots allt ha runt 45-50 unika besökare, så
läsare finns det ju, vilket jag tycker är jätteroligt!
Skriv gärna en rad eller två till mig!

Hur har kvällen varit då?
Ptjaa... Sådär faktiskt. Cleo har varit riktigt gnällig.
Kanske kan det bero på pizzan jag klämde idag? Första
födan med mjölk i sig på ca 4 veckor. Tänkte se om det
går att äta mjölk utan att Cleo får ont i magen, men jag
vette tusan... Får se hur natten blir och hur morgondagen
blir.

Jag har inte hunnit pumpa ofta heller. Det jag pumpat har
hon velat äta på en gång, så det har gått åt. Tur att jag har
60 ml i kylen från tidigare idag. Och så har vi ju ersättning,
men den är ju inte mjölkfri, så jag vet inte om jag vågar ge
henne den.
Nu är det ju visserligen bara ett mål till hon ska få på flaska
idag, så det får jag nog pumpa ut snart. Men grejen är den
att Cleo vaknar om jag lägger ner henne. Hon sover ju på
mitt bröst, och det verkar vara det enda som duger just nu.
Kanske man ska våga prova flytta henne?
Eller ska jag amma henne? Amma är ju mysigast och smidigast,
men frågan är om hon kommer tjorva, eftersom hon varit
grinig ikväll? Och risken är då stor att hon sväljer massa luft,
och så får hon ont i magen...
Vi får se när hon vaknar, men det lutar åt att amma.

Jaaja. Ska prova ringa M och höra vad dom gör och var han är.
Bara så jag vet när han kan tänkas ramla in här hemma.

Nu vaknade Cleo.

Hejdå.



Kommentarer
Sagt av: Malin

Åh! Ja bara ett litet rop så du vet att det till och med finns dom som läser här som inte är ute en lördag. Jag hade gärna hängt om jag bodde nära, även om jag inte har bebis själv, än, så är jag väldigt förtjust i dom!

2009-10-04 @ 11:02:57

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0