Bilder från igår och idag.

Ja, som sagt så var vi ju en sväng i Södertälje igår.
Här kommer lite bilder från Viksberg, där jag bodde
förut, och där dom har byggt massor, så "landet"
slutat vara "landet".



Golfbanan precis innan vårat hus...

   



Ridhuset, som låg granne med oss.

   

Granngårdarna.
Bild 1 och 2 är från gården där vi hade hästarna.




Uppfarten till vårat hus och verkstaden.




Mitt fina barndomshem.

    

Dessa bilder visar bara en promille (typ) av hur mycket dom har
byggt ute på landet.
BIld 1 är infarten till Viksäter, där 750:an svängde in.
Bild 2 är vägen vid Bergtorp.
Bild 3 är på ett hus dom byggt precis när man kör in på Viksbergsvägen.



Och här kommer en bild på min fina och hennes schyssta kläder
hon har idag! <3



Hejdå!

Kommentarer
Sagt av: haniki

såg bilden på cleo på facebook, trodde först det var nån av mina egna. haha, känner igen kläderna ;)

2009-09-07 @ 14:05:03

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0