Lördagsmys!

Idag har jag och min älskade Cleo haft en riktig mysdag!
Pappa M var med en stund också, men sen skulle han
se fotbollen, så då blev jag och Cleo ensamma.

Och så är det ju fest, eller ja, kräftskiva, nere i garaget
här hemma.
Var till&med ner en snabbis med Cleo, för att visa upp
henne, efter tjat. Kändes spänt. Känner mig inte riktigt
redo, men det gick bra, och nu efteråt känns det rätt
skönt att ha det överstökat.
Fick till&med en present av en utav grannarna!
Jättefina rosa byxor och en vit typ tunika till Cleo.
Väldigt snällt! Hade jag inte förväntat mig!

Nu ska Cleo snart ha mat. Lillsnuttan <3
Hon har legat på mitt bröst och sovit nästan hela kvällen.
Det är bland det bästa som finns! Att ha henne nära nära.

Lördagsmys på hög nivå! <3



Hejdå!

Kommentarer
Sagt av: haniki

fin bild <3 man blir ju nästan bebissjuk!

haha

2009-09-06 @ 08:49:17
Sagt av: Anna

sv: kul att höra att du tycker om min blogg även om den blir bitter ibland :p



din dotter är superfin!

2009-09-06 @ 17:57:10
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/
Sagt av: Belinda

Va fina ni är :)

2009-09-07 @ 19:49:27

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0