Min önskelista!

I och för sig är det bara en sak som jag verkligen
önskar mig just nu, och det är en BabyBjörn Active i färgerna
svart och rött. Finns på tradera och blocket för typ 500 kr.
Så köp till mig! ;D

Såhär ser den ut:

Bild från google.

Annars så... Jaa, Cleo älskar att sitta i bärselen.
Har henne där just nu faktiskt. Och det är jättemysigt!
Hon somnar nästan på en gång. Fast nu ska jag prova att
lägga henne i vagnen, så jag får på mig lite varmare
kläder än 3/4 mysbyxor och ett linne, så jag kan prommenera
affären och köpa min dagliga dos av cola.
Fast just nu är jag faktiskt törstig på vatten. Helst vill jag ha ett
stort glas med iskall mjölk, men det kan jag fetglömma, för då
får Cleo ont i magen. Och jag med för den delen.
Inte ens laktosfritt brukar funka, enligt BVC-damen, utan det är
helt mjölkfritt som gäller. Och då menar jag i all mat, dryck och godis.
Och det är inte det lättaste att hitta mjölkfri sås exempelvis.
Mjölkfri choklad har jag inte heller hittat. Visserligen är ju Delicatobollarna
mjölkfria, men jag tror Cleo fick nå röda prickar efter jag ätit sånna,
så det ska jag nog inte heller äta...

Justja! Sara ringde nyss. Hon sa att hon inte ser min nya header.
Hon har FireFox. Ska se om jag kan fixa, eller om jag skiter i det.

Kan bara tala om att jag är jättesugen på att åka på husvagnensemester
med Cleo, M och goda vänner. Fast M vägrar nog. 

Jaja. Nej, nu blev det långdraget.

Hejdå! 


Kommentarer
Sagt av: Maria

Om inte din nya header är helt vit förutom att det står "Bilix - min röriga vardag" så ser jag inte den heller. har också firefox.

2009-09-16 @ 15:51:12
URL: http://readingmary.blogg.se/

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0