Mycket trevlig dag!

Hej hej hallå dagboken!
Eh...
Idag har jag och Cleo varit nere på stan med Ulli.
Mycket mycket trevligt! Sådant behövs ibland.
Råkade ju shoppa lite åt Cleo. Svinsöt leopardmönstrad,
ofodrad, overall! Med fötter också, så det är bra!
Ni får se bild sen, eller imorgon. Visserligen är den
i strl 62, men då har hon lite att växa i.
Köpte en body på lindex också, och raggsocker till
henne. Så himla söta!

Köpte även hårfärg till mig. Hoppas det blir fint!
Men jag tycker färgen var mycket fin, så hoppas!
Borde kanske slänga i den nu. Cleo sover ju faktiskt.
Och jag måste ändå duscha. Och Idol är ju snart slut,
så jag tror jag gör så. Då blir det gjort liksom, och
jag kommer känna mig lite fin igen.

Det här är färgen:


Bild från Google.

Jaa, nej, jag ska väl sätta igång. Håll tummarna att det blir bra!

Hejdå!


Kommentarer
Sagt av: Joss

Jag jobbar på Fuji fotocenter, så när du och Ulli gick förbi. och att ni gick in på Monki. Hihihi. Hittade ni något fint där inne?



Jag kan lämna ett spår att jag besöker din sida kanske en gång varannan vecka eller så. =)



Vore kul att ses, men du kanske hatar mig? :(

Ah.. tjaråh iaf =)

2009-09-17 @ 21:43:59
URL: http://redemptiion.blogg.se/
Sagt av: urpan

Leopardbodyn = <3



Annars så tror jag att hårfärgen kommer bli finfin! Du får slänga upp en bild sen hur det blev. :D

2009-09-18 @ 10:21:46
URL: http://pilliplast.bloggspace.se

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0