Pump it!

Igår bestämde jag mig. Jag har börjat pumpa.
Men bara på dagarna. Jag ammar på kvällarna
och nätterna.
Det kändes så skönt att sen Cleo så nöjd igår
när hon lågoch åt ur flaskan. Samma sak idag.
Ingen onödig luft som kommer ner i magen,
tack vare MAM Ultiventflaskorna!

Jag hoppas hoppas att hennes mage blir bättre
nu! Igår kväll och inatt var faktiskt (peppar peppar)
bra! Tänk att en sådan sak kan göra en så glad!

Nu ligger min lilla älskling här bredvid mig, i sin
säng och sover och pruttar.
Tänk att man kan bli så lycklig över att höra pruttar!
Haha!

Nej, nu ska jag passa på att vila en stund, innan
guldhjärtat vaknar.

Hejdå!

Kommentarer
Sagt av: Mizuki

Håller tummarna för att hennes mage blir bättre!



Tyvärr funkar inte blutsaft, jag kaskadkräks av det. Efetrsom illamåendet just har försvunnit (peppar, peppar) så vill jag helst inte kräkas av andra anledningar. ;)

Men ja, snart är det över! :D Bara några månader tills jag får snusa nyföding igen. <3

2009-09-29 @ 16:49:24

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0