Roadtrip och ligga groda!

Att ligga groda är bland det bästa Cleo vet!
Hon somnar nästan på en gång då.
Det är så himla mysigt.
Och eftersom att hon älskar att ligga groda
så hoppas jag innerligt att det ska funka med
bärsjalen snart! För när jag har provat med den
tidigare, så har det inte alls gått bra. Den blir
liksom inte tight nog uppe vid Cleo's huvud,
så då sitter hon inge bra och det känns som att
hon kan ramla ut.
Får prova imorgon igen.

Att ligga groda förresten, är när Cleo ligger/sitter
vänd mot mig, med benen uppdragna under sig.

Idag åkte vi i alla fall till Södertälje en snabbis.
Till kyrkogården och ut till Viksberg, där jag bodde
förut.
Jag blir lika chockad varje gång man åker dit.
Massa nya hus och en helt ny väg ut mot Viksberg.
Det gör ont att se, att "landet" inte längre är så
lantligt...
Bilder kommer sen eller imorgon.

Nu ska vi kolla film. Eller ja, serie.

Hejdå!

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0