Skrik hela natten!

Jaa, nu har Cleo skrikit 2 kvällar i rad.
Inatt och igår kväll var hon otröstlig.
Gasig i magen, som resulterade i att
hon fick ont i magen.
Men idag var vi på BVC och fick då rådet
att köpa minifom och sempers magdroppar.
Jag tänker inte ta ut nåt i förskott, men
Cleo har varit ganska lugn hela dagen.

M är förkyld, så han har varit hemma
idag. Mycket skönt tycker jag, för då
har han kunnat avlastat mig så jag har
fått ta igen lite sömn idag.

Nej, nu låter det som Cleo är lite ledsen.
Ska titta till henne.

Bjuder på en bild på mina älsklingar! <3
090908



Hejdå!

Kommentarer
Sagt av: haniki

såg dig o vagnen idag ^^

2009-09-14 @ 19:12:03
Sagt av: haniki

typ strax innan sveaplan :) vi åkte förbi i bilen!

2009-09-15 @ 09:46:50
Sagt av: haniki

ja, fast gå till fotografen innan hon lärt sig gå! haha, och inte till mariah lejon :S

jag vill med träffas! är fortfarande hostig och bögig, så vi får vänta ett tag till :)

2009-09-15 @ 19:00:40

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0