Taadaaa!

Se så fint jag gjort det! :D
Riktigt nöjd faktiskt!
Och jaa... Jag vet. ROSA!
Haha! Fast jag gillar rosa nu.
Jag erkänner. Fast jag vet inte varför jag helt
plötsligt börjat gilla rosa... Kanske för att jag
fått en dotter? Haha, nej, jag gillar ju blått
också. Jag vet inte, jag tycker bara att det
är fint. Fast jag skulle nog aldrig sätta på mig
ett rosa plagg... än. Haha! För hela jag blir
rosa då. Ser ut som en gris. Det är sant!

Eftersom att Cleo bara är typ nöjd om hon
får vara nära nära mig eller M, så har vi
ju gång på gång provat bärsjalen, men det
har liksom inte blivit bra. Jag är missnöjd,
och Cleo sitter inge bra i den, så då blir hon
missnöjd. Och jag vet att det krävs övning
för att knyta den rätt, men Cleo har inte
det tålamodet.
Men så kom jag på idag att vi faktiskt har
en BabyBjörn bärsele som vi fick med när
vi köpte vagnen. Så jag sprang ner, nu ikväll,
och hämtade den för att prova den, och vet ni?
Både jag och Cleo älskar den!
Det är i och för sig orginal modellen, och jag
vill ha "Active"-modellen. Men det blir ett senare
inköp.

Nej, nu ska jag försöka sova, och hoppas hoppas
att Cleo låter mig få sova inatt.
Hon vill nämligen inte sova om hon inte får ligga
på mig och sova, men då kan inte jag sova...
Jaja, hoppas i alla fall!

Hejdå!

Kommentarer
Sagt av: Soppi.

Ja, man trodde ju inte du skulle ha rosa direkt. d:

Hihi, men det blev himla fint. (:

Mår ni bra annars och såå?

2009-09-16 @ 13:37:24

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0