Cleo 5 månader!

Idag blir vår fina Cleo 5 (!) månader!
Kan ni tänka er? 5 månader! Det är helt sanslöst vad
fort tiden går. Man blir nästan rädd.

För fem månader sen: Alldeles nyfödd ♥



Idag, fem månader gammal...







...smakar hon mat för första gången! (Potatis mosad i bröstmjölk).

Hon verkade verkligen tycka det var roligt. Visst var det konstigt,
men hon verkade vilja ha mer, när vi var färdiga. (Allt som allt blev
det 1-2 teskedar.)

Min lilla flicka börjar bli stor, så stor... ♥




Kommentarer
Sagt av: Linda

Ja visst går det fort.

Söt hon är!

2010-01-22 @ 20:33:33
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/
Sagt av: haniki

fyfan vad söt! älskar sista bilden <3 skitlik dig där.

åh vad jag längtar efter att få träffa er imorgon, tänker nog sno åt mig lite cleo-gos då. det är min rätt som gudmor, visst? ;)

2010-01-22 @ 22:17:50
Sagt av: High Heel Bitch (familjeliv)

Tiden går så fort. Söt hon är. Kram

2010-01-24 @ 08:27:13

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0