Utvecklingsfas + tand + snor

= lite sömn.
Hujedamig!
Ja, Cleo verkar ha kommit in i en utvecklingsfas samtidigt
som hennes tredje tand, vänster hörntand (?), är på g.
Och så är hon jättesnorig. Kan vara på grund av tanden,
men det kan också vara förkylning.
Och så är hon jättemammig.
Hon sover otroligt dåligt nu också. Vaknar typ med intervaller
mellan 30 minuter till 2 timmar.
Alltså, hon kan sova typ 1 timma, vaknar, somnar om efter
mycket om och men, ammandes och vyssjandes, och sedan
vaknar hon efter kanske 30 minuter, somnar om efter amning
eller vyssjning eller båda delarna och så vidare...
Så jag är väldigt trött.
Men som tur är så är det ju övergående. Tack och lov.

Hur som helst. Dopet närmar sig. Det är massor att stå i.
Stressen har bitit sig fast i min mage, vilket är mindre roligt,
men snart är det över.
Missförstå mig inte nu, för jag ser verkligen fram emot det, men
det ska bli väldigt skönt när det är över. Då ska vi bara vara
ett par veckor och sedan lutar det åt att jag och Cleo åker upp till min
släkt i norr.

Annars så har det väl inte hänt så mycket...
Vi har köpt ny vagn. Igen. Haha!
En Brio Sing. Jag älskar den!

Så nu har jag en Brio Happy från -08 till salu, och en Brio Nova från
-03 till salu
. Båda i mycket fint skick.
Happyn är visserligen solblekt, men inget som stör funktionen på
vagnen (och den ser mest bara mörkbrun ut).
Novan är det absolut inget som helst fel på! (Fast den skulle behöva
nya slangar till däcken).
Till båda vagnarna medföljer skötväska.
Till Happyn medföljer mjuklift som kan göras om till åkpåse, en fotsack
och så ett regnskydd.
Till Novan medföljer liggdel, sittdel och åkpåse.

Maila mig om du är intresserad! (Använd mailfunktionen/formuläret längre
ner på startsidan i menyn).

Nej, nu måste jag skölja ur mitt hår.


Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0