En liten update!

Haha! Herregud vad länge sen det var jag skrev nåt i bloggen. 
Det har hänt en hel del sen sist. Jag har blivit tjock. Haha! Ja, alltså, vi väntar ju på bebis nummer 2 nu! <3
Veckorna har bara sprungit iväg! Men nu börjar tiden gå lite långsammare... 

Cleo växer så det knakar och det kommer nya ord varje dag nu. Hon är en liten pratkvarn. Lik sin mor, säger dom. Haha! 

Hon har ju skaffat kille också, min lilla tvååring. Det är hon och lilla J mot världen. I alla fall på dagis. Söta är dom, men jag vill ju inte att hon ska ha kille redan nu! ;)

Själv så jobbar jag och sliter. För nu är det verkligen slitigt att jobba. Jag är stor och tung (sf-mått 25 i v 25).
Men igår var jag på möte med chefen och fick nästan alla papper färdiga till FK. Måste bara vänta på det jäkla pappret om ändrad inkomst, som min chef ska fylla i. Sen skickas allt in. Och vi hoppas att beslutet tas snabbt, och att jag då kan gå hem redan den 27 januari. 
Mina fogar är inte roliga. Foglossning som bara den. Och så har jag ju sammandragningar. Det började i vecka 22 på riktigt. Inte så att jag har behövt åka in till förlossningen. Men jag var till BM akut för några veckor sen. 
Jag har fått läkartid till den 28/12. Vi får se vad hon säger då.

Men vi har ju redan nu fått en ny familjemedlem! Lilla Snobben! Han är en 9-årig Parson Rusell. Världens goaste. Fast ganska så kaxig mot andra hundar. Men han är helmysig!

Nej. Nu är jag trött. Och jag har ont. Så jag ska försöka sova nu, så jag är pigg imorgon när Cleohjärtat vaknar.
För imorgon är det jobb igen...

Tjing!


Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0