Request

Jaa, jag har fått en begäran att börja blogga igen. 
Av min syster. Hon vill tydligen veta vad vi pysslar med på
dagarna. Så går det när man flyttar 170 mil här ifrån.

Jaa, vad gör vi på dagarna? Just nu pluggar jag och har
praktik på MSE. Så jag har fullt upp. Hinner inte med nåt
känns det som. Plus att jag jobbar mina timmar då och då.
Till sommaren ska jag jobba också.
Cleo går på dagis. Hon har också hunnit vara magsjuk två
gånger nu under vintern. M har också hunnit vara magsjuk
en gång. Men jag har klarat mig! Jag <3 handsprit och klorin!

Annars så vet jag väl inte... 
Är rätt energilös och trött nu, men jag hoppas att det vänder
i och med våren som börjar komma.

Imorgon och på torsdag är jag ledig från praktiken. Tyvärr
måste jag ändå försöka hinna plugga. 
Usch vad less jag är på att plugga nu! Men snaaaart är jag klar!
Bara några veckor kvar nu.

Ptjaa... Det är väl det som händer just nu.

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0