I'm back!

Men förmodligen bara tillfälligt, innan internet stängs
av. Och det gör det imorgon, eftersom att hyresgästen
som bodde här innan har sagt upp internet till sista.
Nåja. Förhoppningsvis så löser sig internetfrågan redan
imorgonn i alla fall.

Vi har fått det så himla fint här, och vi trivs hela högen.
Jag älskar mitt hem! Och det var länge sen jag kände
så.
Vår gamla lägenhet har liksom aldrig varit "hemma"
för mig, eftersom att M redan bott där några år innan
jag flyttade in. Jag flyttade liksom in till honom.
Men nu har vi flyttat, och inrett tillsammans, och fixat
tillsammans!
Underbar känsla!

Jag har inte så mycket mer att uppdatera just nu.
Imorgon kommer en summering av året, för det orkar
jag inte nu.

God natt!

Hejdå!

Kommentarer
Sagt av: Linda

Å va skönt!

KOmmer det bilder?

Kram

2010-01-02 @ 23:08:05
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/
Sagt av: Elena

Näe, jag vill inte berätta. För om man berättar så brukar det aldrig bli som man har planerat. (:

2010-01-05 @ 14:40:52
URL: http://ellisono.blogg.se/

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0