Knäppen.

Ja, jag tror att jag får, eller har fått knäppen.
Så fort man lämnar Cleo själv i hennes säng,
eller går där ifrån, så vaknar hon.
Det är ett heltidsjobb att försöka få Cleo att
komma till ro, och somna in. Men men. Idag är
ju M hemma och kan byta av.

Jag somnade till en stund när jag låg och
nattade henne. När jag vaknade så fattade jag
inte vad klockan var. Och det kändes, och känns
fortfarande som att tänderna håller på att lossna.
Och så drömde jag att Spiderchick var jättedryg.

Nu börjar den skumma känslan i tänderna att
försvinna.

Och nu kom M ut med Cleo... Jag har alltså nattat
Cleo i typ en timma, i onödan. Hon vaknade, och
vägrade somna om, så M kunde inte motstå henne,
så hon fick komma upp igen...
Han är ju för söt. Men visst fan är det irriterande,
när jag jobbat så hårt för att få henne att fatta
att nu är det natt, och du är så trött så du inte ens
vet vad du heter, och då ska man sova
.

Men men... Jag får väl börja om, om en stund.

Nu ska jag äta mat. Igen.

Hejdå.


Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0