Yesterday.

Det var väldigt trevligt igår på pojkarnas dop.
Fick ju till och med lite tårar i ögonen.
Jag är väldigt glad att jag gick. Tack Haniki!

Efter dopet åkte jag hem till mamma. M åkte hem.
Hemma var det palt. Det var väldans gott.
Fast man får inte äta det för ofta. För då lessnar man.

Efter det drog jag och Sara till Petri.
Det var rätt trevligt.
Fulla var dom. Grabbarna som var där alltså.
Och tydligen så är jag det fränaste och coolaste och sötaste tjejen
någonsin, enligt en kille som var där.
Det var ju kul att höra. Haha!

Sen cyklade jag hem. Och hemma var min babe <3
Somnade i hans armar typ en timma efter jag kom hem.
Jag var så himla trött.

Idag då... Hmm...
Är lite nere idag. Så idag ska M få ta hand om mig.
Det har jag bestämt.
Han var så himla gosig i morse. <3

Nej. Nu ska jag nog laga mig någon lunch...
Kanske.

Hejdå.

Kommentarer
Sagt av: haniki

är jätteglad över att ni kom <3

2008-09-14 @ 17:11:37

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0