Jävla skitdag.

Fyfan vad arg jag är.
Jag är så arg så jag vet inte vars jag ska ta vägen.
Jävla pissKomvux som bara strular till det för mig!
Tydligen så har Komvux meddelat CSN att jag bara
pluggar på 75% och har gjort det sen vecka 1 detta år.
Vilket absolut inte stämmer! Jag pluggar ffs 100%, jaa,
nästan 200% för att hinna med allt!
Så nu har CSN dragit ner mina pengar till 2700 kr i
månaden (!). Det är ju helt sjukt. Inget stämmer.
Så om skolan inte fixar detta, (har skrivit ett litet mail till
kuratorn), jaa, då tar det hus i helvete kan jag tala om!
Och vad ska jag göra om det inte löser sig?
Ofta vi klarar oss på bara M's lön + 2700 kr? Inte en chans.
Det värsta är att skolan har LOVAT mig att mitt CSN inte kommer
påverkas, eller har påverkats. För det fanns det ingen anledning till
enligt dom, alltså skolan. För jag ska ju fortfarande plugga 100%!
Nej. Helvete!

Hejdå.

Kommentarer
Sagt av: Maria

Men fy var pissigt! Hoppas det löser sig, sådär kan dom ju inte göra. Särskilt om dom har lovat dig att csn inte påverkas!

2009-04-23 @ 08:41:20
URL: http://readingmary.blogg.se/
Sagt av: Maria

Man får gråta även om det egentligen inte hjälper så känns det ibland lite bättre. Jag hejjar på dig. stå på dig mot skolan!

2009-04-23 @ 08:51:40
URL: http://readingmary.blogg.se/

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0