Kramp!

Jaa... Inte har något utav det jag skulle göra blivit gjort.
För jag har kramp i ryggen! Precis under skulderbladen.
Fast jag tog en varmdusch så nu känns det bättre.
Och M ska snart massera mig <3
Och ingen hemlagad mat blev det heller.
M föreslog pizza, och det erbjudandet kunde jag inte gärna
tacka nej till med krampen i ryggen och allt.
Haha, duktig.

Men det var mysigt i duschen. Satt ner på min pall och hade
bara tända ljus som ljuskälla. Nästan lika bra som att sitta i
ett badkar.

Fast jag är väldigt sugen på att gå och fixa gardinerna nu... Och sy...
Men min kropp har redan sagt ifrån tillräckligt.
Men imorgon så!
Och Sara och Ulli, ni ska inte komma imorgon också så jag får städskrubben
rensad? Haha! Neejdå, den ska jag göra i alla fall.
Eller alltså, ni får ju komma om ni vill.
Alla får. Eller ja, inte alla, bara dom jag känner.
Fast det hade ju varit kul att lära känna nya människor. Fast det känns som
att jag blivit blyg... Jag känner att jag skulle bli väldigt nervös om det bara
var jag och en okänd människa här. Eller ja, vem skulle inte det? Haha.
Nej, nu pladdrar jag.

Men usch.... Jag blir galen av att jag inte har fått undan disken och hunnit
städa och dammsuga. Men det hinner jag imorgon.
Fattar inte vad som tagit åt mig, men jag gillar det! Hoppas det håller i sig!

Nehepp.

Ska väl... ptja... kanske sätta på mig nåt svalt och skönt nu. För jag brinner upp
känns det som!

Och justja! Unga mödrar... Idag var det inte alls så bra som det brukar vara.
Med det menar jag att det inte fanns så mycket att reagera på och bli upprörd
över. (;
Kan bero på att dom värsta inte var med idag. Och med dom värsta menar jag
Malou Stella och Katherina. Och hon den där nya, Natascha, tror jag hon heter.
Jaja. Nog om det.

Hejdå!

Kommentarer
Sagt av: Ulo

Haha Unga Mödrar-nörd! ^^

2009-04-15 @ 11:20:53
URL: http://pilliplast.bloggspace.se
Sagt av: Anonym

unga mödrar e ju bara om är helt galet! det blir som man bara måste är jätte se på det!?! men endel e ju helt störda verkligen!!



vad kul att du är gravid :) annars vad gör du nuföriden?

jag är jätte sugen på att börja rida igen. :)



krams Linn

2009-04-19 @ 12:31:27
URL: http://linnslusen.blogspot.com

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0