För ett år sedan.

För exakt ett år sedan, så fick jag och M reda på
att jag var gravid.
För exakt ett år sedan så förändrades mitt liv helt
och hållet.
För exakt ett år sedan så började vägen till total
lycka!

Jag minns att jag gjorde testet på morgonen. M
var på jobbet och jag var rätt nervös.
Jag ringde och frågade honom om jag verkligen
skulle göra ett test. Det tyckte han.
Så vi lade på luren, och sedan så gjorde jag det.

När väntetiden var slut så tittade jag på testet.
Det var två streck där. Men jag visste inte om jag
vågade lita på mina ögon. Så jag fotade testet
med mobilen, och MMS:ade  till M. Svaret jag fick
var: "Ja, nog är det ett streck där".
Då började jag fnittra hysteriskt. Haha!
Jag ringde till M och vi pratade länge då.

Dagen efter så gjorde jag ett digitalt graviditetstest.
Där kom det upp "Gravid". Det var ingen tvekan om
saken längre.

Även om det var oväntat så var det otroligt
välkommet!



Hejdå!


Kommentarer
Sagt av: Linda

Å, jag mins dagen då vi fick veta att vi väntade Noah. Den 18 augusti 2008 =)

2009-12-21 @ 14:15:23
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/
Sagt av: haniki

smått irriterad över att du inte har uppdaterat på typ hela dan, har varit inne 100 ggr nu. SKÄRPNING TILLS IMORRN, OK?!

:*

2009-12-22 @ 23:19:58

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0