Kan det inte bara bli MÅNDAG?!

Åh. Ingen el i nya lägon, och det kommer vi
inte få förrän på måndag, tidigast. Skitkorv.
Så det blir ingen flytt förrän då.

Men imorgon ska M i alla fall måla om fond-
väggen i vardagsrummet imorgon bitti.
Sen ska vi hinna en snabbis till IKEA och en
snabbis till mamma, för att byta bil med henne
eftersom att hon har en kombi, men inte vi.

Sen tänkte jag höra om någon är intresserad
av att köpa:

En jättesnygg tv-bänk
En HP-stationär dator, från förra året, med
typ drulleförsäkring
En bärsjal från Tricot-Slen, i färgen ljusgrå?
Hör av er i så fall!

Nej, det är massor att göra nu. Men vi får se när
jag hinner uppdatera igen.

Hejdå!

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0