Nya tag!

Igår fick jag ett sms av killen som haft nya
lägenheten, att han har flyttat och att vi kan
få nycklarna. Så M har varit och hämtat dom
nu, så idag börjar vi flytta!
Ni kan inte ana hur underbart det känns!
Så när Cleohjärtat vaknar ska vi göra oss
i ordning och sen ska vi åka och köpa färg,
och eventuellt en ny tvättmaskin.
Bästa julklappen ever!

Om jag är glad?
Neeeej, för bövelen!
ELLER?!

Jag är helt uppspelt!  Men nu måste jag faktiskt
fixa lite här.

Bästa julklappen igår, förutom beskedet att vi
kan börja flytta, var nog all pengar och present-
kortet på Gina. Och så den stickade klänningen
som är från Gina, som jag fick av svägerskan.

Även Cleo fick massa fina saker. Ska fota dom
sen så får ni se.

Hejdå!

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0