Uppe med tuppen!

Check this out! Jag är uppe i tid! Kl 07.54
vaknade jag minsann. Och jag har just gått
upp ur sängen efter massa mys med Cleo.
Hon sover fortfarande, den lilla sötnöten.

Jag har faktiskt redan hunnit ringa till vård
centralen. 09.45 ska dom ringa upp. Varför?
Jo, för jag förmodligen dragit på mig en
urinvägsinfektion - igen. Jag har verkligen
världens sämsta urinvägar och njurar, känns
det som.
Jag är så trött på att ha ont och jag är så
trött på att slänga pengar på läkarbesök och
antibiotika, som ändå inte hjälper.

Nej, jag ska be att dom kollar mig ordentligt
nu, för får jag urinvägsinfektion snart igen,
då kastar jag mina urinvägar i sopkorgen!

Nu ska jag, hur som helst, ta och äta frulle.

Hejdå!

Kommentarer
Sagt av: haniki

såg dig idag när vi var på väg till barnens hus :)

2009-12-16 @ 12:51:23

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0