UVI från helvetet!

Ja, herregud vad ont det kan göra då! Men jag
äter ju i alla fall antibiotika nu. Så det ska väl
snart gå över.

Vet ni när jag somnade igår?! typ 22! Helt
fantastiskt!
Men sen tyckte Cleo att det var morgon runt 01.30.
Inte så roligt. Sen somnade hon igen vid 03.30
eller nåt, men vaknade efter typ en halvtimma.
Efter mycket om och men så somnade hon en stund.

Idag blir det inte mycket gjort skulle jag tro. Jag
har ju så förbannat ont och jag är grymt trött, så jag
tror jag bara ska vara. Eventuellt att jag tvättar lite
och drar en vända med dammsugaren över golven
igen.

Och inatt var det något som jag tänkte blogga om,
men i vanlig ordning så har jag glömt vad.
Nu ska jag pussa min fina.

Hejdå!

Kommentarer
Sagt av: Linda

Lite bilder på dig och dina fina tjej?

Kram kram

2009-12-17 @ 14:05:56
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0