Go away!

Alltså jag tror att jag håller på att bli KNÄPP!
Det här jävla illamåendet går ju för fan aldrig över!
Jag blir galen.
Bara kräkas, inte kunna äta ordentlig mat. För äter
jag det då kommer det bara upp. Dumt att bara försvinna nu!
Jag har fan haft det här i miljoner veckor nu!
Jag pallar inte ens mer! ÅH!

Charlotte: Haha, neej, jag tog inte illa upp.

Natten var hemsk. M snarkade som fan så jag vaknade så
fort han la sig på rygg. Och vaknade jag inte av det, så vaknade
jag av att antingen tro att jag behöver kräkas, eller av att jag
behövde kissa!
Att vakna av att behöva kissa kan jag väl stå ut med, men inte
att vakna av att tro att man måste spy. Och M's snarkningar är
inte sådär överdrivet roliga att vakna till heller.

Vecka 12+6 idag då.
Mår illa, som vanligt. Vill äta, men vågar inte. Det här är nog en
sån dag då det kan komma upp igen. Och jag är inte sugen på
nåt heller.
Nu vill jag sluta må illa så jag kan börja äta så jag kan börja orka
göra saker. Typ åka till stallet, åka till vänner (fast ni är fortfarande
välkomna hit), shoppa lite, göra nåt gosigt med min älskade...
Ja. Leva, med andra ord.
Men i slutändan är det ju värt det. <3

Dagens planer?
Haha, ja, sitta här.
Nej, men mina päron ska komma en sväng.
Sen ska man väl kanske försöka äta. Fast det bävar jag för.
Sen... Ptjaa... sitta här?

Ja, ni ser ju. KUL LIV!

Hejdå.

Kommentarer
Sagt av: Maria

Hej Bili! Jag såg din magbild på bilddagboken och man blir ju lite avis. Kanske inte på ditt illamående dock, hoppas verkligen det går över snart.



Hoppas du får må bättre snart! kram/Maria

2009-02-21 @ 18:20:11
URL: http://readingmary.blogg.se/
Sagt av: Maria

Det är bra med mig förutom halsen då. Längtar sjukt mycket efter värme och sol nu...en tripp till bali vore ju inte helt fel!

2009-02-21 @ 20:03:41
URL: http://readingmary.blogg.se/

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0