Längtar!

Kollade nyss Barnmorskorna - Norge, som går på svt2.
Gråter som ett litet barn. Det är så vackert! Och jag längtar!
Jag längtar så mycket efter vår fina fina älskling!
Jag kan försöka trösta mig med att det är mindre än 3 månader
kvar till beräknat, men sen så kan jag ju lika gärna gå över
tiden. Och jag kan lika gärna få tidigare. +/- 2 veckor från utsatt
beräknat datum, brukar man säga. Och jag längtar, längtar,
längtar!
Hon är finast i universum! <3
Jag känner mig väldigt otålig. Men ja, bättre att hon stannar där
inne till minst v 36-38, men helst ända till v 39-40, men gärna inte
längre.
Shit. Bara ca 12 veckor kvar!



Mamma och pappas älskling! <3

Hejdå!

Kommentarer
Sagt av: Mizuki

Hon är jättefin! <3



Jo, visst får man vara tjock under graviditeten, men jag vet hur jäkligt det är mot slutet och jag vill inte vara ännu större då. Inte heller ser jag fram emot att försöka få undan magen efteråt.

Men, när jag har varit på UL kommer jag nog att glädjas och gosa med magen in solen. ^^ Just nu känns det bara så.. bläh. Vet inte hur långt gången jag är och vad jag kan förvänta mig. Vissa dagar tvivlar jag t.o.m. på att jag verkligen är gravid. Då känns inte magen så toppenskoj. :/

2009-06-04 @ 08:39:27
Sagt av: Jessica

jävla bajs-sida jag beställde från då! Det har inte ens skickats än :/ Beställde från pc-city. Och det skulle skickas ett mail när spelet hade skickats från dom, men inte har det kommit något mail.

2009-06-04 @ 16:26:59
URL: http://hishkaka.blogg.se/
Sagt av: Anonym

mmm! Nu ser jag att det på deras sida att dom får in det den 10:e istället! Fan vad tröga, jag tänker ta bort min beställning därifrån :p

2009-06-04 @ 16:28:29

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0