100 dagar kvar!

Ojojoj! Bara 100 dagar kvar till beräknad förlossning! :D
Imorgon är vi nere på tvåsiffrigt! Härligt härligt!
Och om bara en vecka så vet vi om det är en liten tjej eller
en liten kille! Och jag blir glad oavsett! Så det är bara win/win! :D

Idag har jag så sjukt ont, så jag får tårar i ögonen när jag går.
Inte roligt. Men jaa, som sagt, totalt värt det!
Och vad är det för jippo på stan idag då? Massa militärer som
typ ska spela på strömsholmen. Trevligt. Eller?
Jag vet inte.

Ikväll skulle nog Jens komma hit. Sen ska väl pojkarna ut. Och
jag blir kvar ensam ):
Men men, då kanske jag kan lägga upp gardinerna, och sy
sängkläder till spjälsängen... Om ingen vill komma hit och kolla
Most Haunted med mig? För det vill jag inte se själv. Eller alltså,
jag vill inte vara ensam hemma när jag kollar det. Får lätt för mig
saker då, och så hör man massa konstiga ljud, och så kommer
säkert vårat spöke vi har här och tafsar på mig!



25 min senare.

Jag har världens bästa karl! <3
Jag har gått och varit sugen på prinsesstårta ett tag nu,
men det har aldrig blivit av att vi köpt hem.
Jag satt och åt för en stund sen, men blev inte mätt, och
helt plötsligt smet M iväg, utan att säga vars han skulle.
Han kom hem med en liten kartong till mig. I kartongen låg
en stor bit vit prinsesstårta! <3 Jag blev så glad och rörd så
jag började gråta.
Kan meddela att biten nu är slut! HAHA! Och den var ljuuuvlig!
Jag älskar dig M! Du är bäst!



Såå, vars var jag... Just ja! Spöket!
Ja, så man får komma hit ikväll om man vill (;
För jag borde verkligen inte fixa allt jag vill idag. För då har jag
inget att fixa sen... Kan i och för sig vara skönt att slippa det
senare i sommar när det är stekhett och jag är supertjock.
Men jag har ont, och borde bara vila. Men det är svårt att bara
sitta still och glo, för man blir ju sjukt rastlös då.

Jaja. Vi får se!
Ring mig! Haha.

Hejdå!

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0