Cut it!

Ehe.
Ska gå och klippa mig snart. Har tid kl 14.
Men alltså, jag har ingen aning om hur jag vill ha det.
Jag får lita på frisören. Men vi vet ju alla hur det kommer
sluta. Man är ju aldrig 100% nöjd när man varit och klipp
sig. Men jag tänker såhär: Jag har ju inga förväntningar,
eftersom att jag inte vet hur jag vill ha det, så sååå besviken
kan jag ju inte bli. Hoppas jag. Fast jag lär ju bli.

För övrigt så lagar jag mat just nu. Eller ja, kokar tortelini.

Och nu kom posten! Fan om inte klänningen kom nu!
Då blir jag lite ledsen faktiskt.

WOHO! Den hade kommit! Fast jag måste hämta ut den.
Men det kan jag göra efter jag varit hos frissan och på stan.
Hoppas den sitter bra bara. Det är ju ingen mamma klänning
egentligen, så vi får väl se.

Oj va klockan blev mycket! Måste ju skynd nu om  jag ska hinna.

Och bebis sparkar som bara den!

Hejdå!

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0