Fantastiskt!

Jaa, det är fantastiskt hur man bara kan prioritera
bort ens vänner sådär enkelt.
Det är tragiskt att man prioriterar bort vänner som man
nästan aldrig träffar, för att göra samma sak som man
alltid gör på helgerna. Men hey, alla har ju ett val. Och
du valde det. Fine.

Hur som helst.
Var hos Hanna igår. Det var mycket trevligt. Tiden bara
sprang iväg. Kom dit vid halv sju och helt plötsligt var
klockan 23.10 och jag var tvungen att vagga ner till bussen.
Men det var väldigt roligt att träffa dom man tycker om!

Idag då... Jo, vi har just ätit middag. Blev en mycket tidig middag
idag. Men det gör inget. Gott var det i alla fall.

Snart ska jag plugga. Undra om jag ska göra 2 arbeten på en gång?
Kanske jag borde. Då har jag det gjort. Det skulle ju vara skönt.

Nej, jag har för tillfället inte mycket att skriva. Blir mer sen.

Hejdå!

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0