Fråjs.

Jag är faktiskt riktigt nöjd med mitt hår. Hon var verkligen
jättebra! Frisören alltså. Lyssnade och kom med engna
synpunkter. Ska även köpa schampot hon rekomenderade.
Visserligen dyrt, men billigare i längden, då man slipper färga
heeela tiden. Det är alltså ett schampoo som tiilför röda pigment.
Det är helt knallrött, så man ska bara använda det 1 gång i veckan,
och man ska ha handskar då. 119 kr för en liten flaska, men
eftersom att man bara ska använda en gång i veckan, så räcker
den nog ett tag. Hursom helst så blev jag nöjd, och kommer
definitvt gå dit igen, till samma tjej också. Hon var trevlig och så
var hon väldigt söt också. Asfint långt blont hår hade hon. Haha,
bah, tjena spana på frisörskan. (;

Efter jag varit hos frisören tog jag en repa på stan. Var tvungen att
köpa "Got2B smooth"-grej. Jaa, typ leave in balsam, och trosor.
Det är ju inte bara magen som växer nu liksom (; Haha, nej, men
höfterna och röven har vuxit också. Men dom får.
Köpte även ett par sköna byxor, eftersom att jag inte kan få på mig
mina mammabyxor längre ens. Eller, alltså, dom gråa jeansen går,
men inte dom blå jeansen. Byxorna är svarta. Ty linnebrallor, fast i
bomull. Från HM. Kan lägga ut bild sen nån dag när jag har på mig
dom. Och håret får ni se imorgon. För nu ser jag bara trött och sliten ut.

Sååå... Vad händer nu då?
Ptjaa, inte mycket. Kollade just ett avsnitt av "Most Haunted". Love it.
Eller, alltså, det är bara roligt att se när dom släcker ner och går runt.
Snacken innan är väl halvintressanta.
Men snart ska vi dra och köpa chips till mig <3 Och sen blir det Lost.

Vad gör ni på vardagskvällarna egentligen? Moffar ni lika mycket
onyttigheter som jag? eller är ni duktiga och tränar och äter äpplen?
(;

Jaa, mer MH nu.
Hejdå.

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0