Lördagsöndag.

Liksom igår, så känns den här dagen som en söndag.
Det är sån stämning bara. I don't like it.
Aja.

Har bara myst idag. Grillat med min älskling, och bara varit
Sånt behövs. Fast jag blir ju rastlös väldigt lätt. Måste hela
tiden ha nåt att göra. Men idag har det varit dåligt med det.
Imorgon ska jag plugga i alla fall, för det går rykten om att
det ska bli sämre väder. Så då kan man passa på.

Det ligger bilder i min bilddagbok  nu. Men endast inloggade
kan se den. Men om du är snäll och verkligen vill se, så säg till
så fixar jag det (;

M mår bättre i alla fall. Skönt tycker jag. Mest för honom, men även
för mig (;
Aldrig roligt när en karl är sjuk. Vi vet ju alla hur synd det är om dom då.
Haha, men jag tar gärna hand om honom, efter allt han gjort och gör för
mig.

Jag bjuder på den här bilden åtminstone, som ett smakprov på vad som
finns i min bilddagbok.



Kan ju också tala om att M fixade ett program som visade hur varm datorn
blir. Alltså min bärbara. 96 grader celsius var den ju visst, och nyss så dog den igen.
Inte konstigt att jag bränt mig ungefär 3 gånger på benet efter att ha haft den
i knät ett par minuter. Så nu sitter jag vid vår extradator. Den kommer ju bli "min"
dator nu i ett par veckor, för på måndag ska jag lämna in min dator, och fan om
den strular igen efter det!

Jaja... Nu ska jag fortsätta kolla spökprogrammet!
Tur att jag har min M, för annars hade jag aldrig kunnat sova sen!

Hejdå!

Kommentarer
Sagt av: Linda

Å va fin!

2009-05-03 @ 11:27:23
URL: http://ahren.blogg.se/
Sagt av: Mizuki

Bebis! :D Därav denna glädje. :D Men nu måste vi flytta (bor i en tvåa 0_o) och N kommer att bli varslad när han kommer tillbaka till jobbet i juni.. :/ Bebisar är så duktiga på att flytta in när det är som minst lägligt. :P

2009-05-03 @ 18:05:47
Sagt av: Maria

Hej tjejen! Fick en tom kommentar av dig igår på mitt inlägg om köksfönstret, knäppt att det inte stod nåt alls.



Hur mår magen?

2009-05-04 @ 13:14:22
URL: http://readinbgmary.blogg.se/
Sagt av: Belinda

Gud vilken mysig mage :) ..

2009-05-04 @ 19:00:19
Sagt av: Jonna

Jag tyckte du hade en liten bebismage! Grattis! :D (vet inte ens om du minns mig, men :))

2009-05-05 @ 23:02:08
URL: http://jonnalantz.blogg.se/

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0