Finbesök!

Idag har Steffi varit här! Det var så himla roligt att
träffa henne igen! Sist jag träffade henne så var jag
preg. Och då åkte jag till Södertälje.

Men dagen började mindre bra... Min mobil hade dött
under natten, så ingen har kunnat ringa och väcka
mig. Och mitt larm, som jag har på mobilen, funkade
ju såklart inte. Så jag försov mig...
Jag var visserligen vaken vid 8-9-tiden, men jag och
Cleo somnade om så gott när hon ammade.
11.53 vaknade ja. Steffi skulle komma 12.00. Mycket
pinsamt när hon väl fick tag på mig, och jag erkände
att jag försovit mig. Men det löste sig ju. Och tiden
gick väldigt snabbt. För plötsligt så var klockan tre,
och det var dags för Steffi att åka hem.

Efter det blev Cleo jättegnällig. Huvva.

Men nu sover hon sött i sin säng efter lite amning och
gos. Får se hur länge hon sover den här gången...

Och vill ni veta en lite halvpinsam sak?
Jag hade inte den blekaste om att det är 1:a advent
söndag.
Så nu fattar jag varför alla redan julpyntar! Haha!
Jag ska faktiskt själv ta och hänga upp en julstjärna nu.
Och en adventsljusstake ska fram också, till köket.
Sovrummet får nog en lite stjärna den med.
Så det är vad jag ska göra nu!

(Ni kanske har märkt förändringarna här på bloggen också?
Lämna gärna en kommentar om vad du tycker om dom.
Man kan även maila mig nu, direkt från bloggen!
)

Hejdå!

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0