Ingen rubrik.

Jag kommer inte på någon bra rubrik.

Idag har varit en mycket givande och trevlig dag!
Sofie, hon som har Bosse, kom hit med sin lilla
Melvin idag. Han har blivit så stor! Han fyller snart
1 år. Tiden springer bara iväg.
Det var i alla fall jätteroligt att träffa dom, och
Melvin var så himla söt och social. Inte alls så blyg.
Han lekte både med mig, Cleo och Devi.
Haha! Devi var livrädd. Stora småbarn är tydligen
jätteläskiga.
Cleo spanade mest, och var rätt blyg och trött. Men
Melvin var så söt och gosades med henne! Haha
sötarna!

När dom åkt, så kom Fredrik förbi på en kaffe. Det
var jättetrevligt. Bara sitta och snacka skit och dricka
kaffe är aldrig fel. Men han var tvungen att dra innan
M kom hem. Så dom hann inte träffas. Men Fredrik
skulle komma nån dag snart igen.
Jag saknar Fredrik.

Förresten så blev Cleo 3 månader igår! :D

Sen har jag märkt att jag kommer på massa saker
att blogga om, eller i alla fall skriva om, på kvällarna
och nätterna, när jag ska sova. Sen när jag nästa dag
försöker komma på vad det var, ja, då har jag glömt
bort. Så jag ska nog börja ta in min dator i sovrummet
på kvällarna, så jag kan skriva av mig dom sakerna
som jag kommer på.
Risken är bara att man istället fastnar på nätet istället
för att sova
.
Fast igår somnade jag "tidigt". Runt 2-2.30 nångång
somnade jag.

Jahanähe. Ska nog gosas med min M, eftersom att
Cleo sover. Då får man passa på att umgås.

Hejdå!

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0