Sluta mumla!

Min mobil ringde nyss. Det var dolt nummer.
Tänkte att "va bra" Nu kanske dom ringer från
förlossningen, så jag kan få gå igenom min
förlossning, äntligen!"
Men ack vad jag bedrog
mig!
Det var nån, som inte ens presenterade sig, från
försäkringskassan. Hon mumlade bara "-Hej,jag
ringerfrånförsäkringskassanochharlitefrågoromdin
sjukdom".

Grejen är att jag var sjuk förra månaden, och
denna månaden. Jag har skickat in sjukförsäkran
och allt sådant shit. Men neej... Ändå ska dom ringa
och besvära en.

Herregud vad människan mumlade!
Jag ville bara avbryta henne och säga: "-Sluta mumla
för i helvete! Jag hör inte vad du säger!".
Men det visade sig ju att hon hade ju alla uppgifter
hon behövde. Så jag vet inte varför hon ens ringde.
Vi får väl se om det blir något mer strul nu då.
Dom är ju inte kända för att vara strulfria direkt.

Hejdå!

Kommentarer
Sagt av: Linda

Visst är de bökiga?!

2009-11-25 @ 19:51:44
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0