Nya vagnen!

Sitter och väntar på att en tjej ska komma och byta vagn
med mig! Hon har en Emmaljunga scooter 2.0 från 2010
som jag ska få, och hon får vår fina vagn. Plus att hon
lägger en mellanskillnad på 500 kr och så kommer hon hit
ända från Örebro och gör bytet. Fantastiskt!

Annars så har jag och Cleo hängt hemma hos min granne,
tillika goda vän Fia hela eftermiddagen. Hanna och pojkarna
var också där. Och självklart Fia's killar. Så det var full rulle!
Det är så roligt att se alla barnen tillsammans. Även fast det
skiljer många år mellan alla barnen så har dom jätteroligt
tillsammans. Gullungar!

Senare, om jag hinner beroende på när den där tjejen kommer,
så ska jag över till Hanna och ha spelkväll med mina säbyfruar.
Sånt gillar vi!

Nej, nu ska jag lägga mig på soffan och glo tv. Cleo sover och
M spelar, så jag har chansen nu! Haha!


Här är vagnen jag väntar på!


Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0